Р І Ш Е Н Н Я №237 14 лютого 2017 року Про звернення до Президента України П.Порошенка, Голови Верховної Ради України А.Парубія, Прем’єр-міністра України В.Гройсмана, Генерального прокурора України Ю.Луценка, Голови НАЗК Н.Корчак щодо формальної боротьби з корупцією

СОКАЛЬСЬКА  РАЙОННА  РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

ХVI  сесія _VІІ__скликання

Р І Ш Е Н Н Я 237

14  лютого 2017 року                                                                         м.Сокаль

 

Про звернення до Президента України П.Порошенка,

Голови Верховної Ради України А.Парубія,

Прем’єр-міністра України В.Гройсмана,

Генерального прокурора України Ю.Луценка,

Голови НАЗК Н.Корчак щодо формальної боротьби з корупцією

 

 

 

Розглянувши звернення Буської районної ради Львівської області, інформацію місцевих рад Сокальського району, керуючись ст.ст. 140,144 Конституції України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Сокальська районна рада Львівської області,-

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Звернутися до Президента України Петра Порошенка, Голови Верховної Ради України Андрія Парубія, Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, Генерального прокурора України Юрія Луценка, Голови НАЗК Наталії Корчак щодо формальної боротьби з корупцією (звернення додається).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань євроінтеграції, взаємодії з місцевими радами, децентралізації, регламенту, депутатської етики, законності та взаємодії з ЗМІ.

 

 

 

        Голова районної ради                                               Микола Пасько

 

 

 

 

 

 

                                                                        Президенту України

                                                                        Петру Порошенку

 

                                                                       Голові Верховної Ради України

                                                                       Андрію Парубію

 

                                                                       Прем’єр-міністру України

                                                                       Володимиру Гройсману

 

                                                                       Генеральному прокурору України

                                                                       Юрію Луценку

 

                                                                        Голові НАЗК

                                                                        Наталії Корчак

 

ЗВЕРНЕННЯ

щодо формальної боротьби з корупцією

 

Ми, депутати Сокальської районної ради Львівської області підтримуємо звернення Буської районної ради Львівської області, та у зв’язку із інформацією місцевих рад Сокальського району, звертаємо Вашу увагу на те, що на даний час правоохоронні органи розгорнули на перший погляд масову кампанію боротьби з корупцією, скеровуючи до суду велику кількість протоколів про вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією. І в тій масі протоколів фігурують як не депутати місцевих рад  то керівництво органів місцевого самоврядування. Тип порушень практично один – конфлікт інтересів.

А справа в тому, що якщо депутат голосує за кошторис на утримання галузі у якій працює, чи конкретної організації, він, як наполягають правоохоронні органи, зобов’язаний на підставі частини 2 статті 35 Закону України «Про запобігання корупції» заявити про конфлікт інтересів. Заява про конфлікт інтересів члена колегіального органу заноситься в протокол засідання колегіального органу. Відповідно, після такого голосування, якщо така заява не вписана, депутата вважають корупціонером. Більше того. Якщо депутат (керівник органу місцевого самоврядування) не бере участі у голосуванні чи утримується з питання виплат, які стосуються його особисто на підприємстві, організації, у якій він працює, але його заява про конфлікт інтересів не вписана в протокол засідання, такого депутата правоохоронні органи теж вважають корупціонером і складають відповідний протокол незалежно від його голосування.

Таким чином, план по виявленню корупціонерів не просто виконується, а перевиконується в десятки разів. Попри те, викликає сум, що реальні злодії непокарані. Ті, хто вкрали мільйони насолоджуються життям. Ніхто не питає, яким чином зароблені величезні кошти з шістьма нулями, які, згідно поданих декларацій, чиновники вищих рангів, судді, прокурори, окремі депутати ВР тримають у валізах ? Хто захистить обдурених вкладників банків, яких не включають на виплату через Фонд гарантування вкладів фізичних осіб через те, що, до прикладу, вкладникам банку Михайлівський у приміщенні банку працівники банку видавали депозитні договори без печатки банку, використовуючи пов’язані з банком фінансові компанії.

У зв’язку з цим, звертаємо увагу на визначення терміну КОРУПЦІЯ згідно Закону України «Про запобігання корупції» ! Корупція – використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.

Враховуючи зазначене визначення, яке повинно бути основою звинувачення пов’язаного з корупцією, задаємо питання – «Чи є заробітна плата депутата місцевої ради, яка є частиною загального кошторису органу, у якому працює депутат, саме НЕПРАВОМІРНОЮ вигодою, виходячи із конфлікту інтересів, пов’язаного з корупцією, як це трактують представники поліції з управління захисту економіки ?».

Окрім цього, згідно абзацу першого, підпункту 3, пункту 3, розділу 3 «Засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки», затверджених Законом України від 14 жовтня 2014 року, вказано – «Ухвалити законодавство щодо особливих механізмів запобігання конфлікту інтересів у діяльності виборних посадових осіб, зокрема з визначенням можливих форм конфлікту інтересів, правил щодо його запобігання та поведінки у ситуації, коли виникає конфлікт інтересів, інституційного механізму щодо моніторингу законодавства про конфлікт інтересів і пропорційних та стримуючих санкцій за його порушення».

   ДОСІ НЕ УХВАЛЕНО, відповідно  немає особливих механізмів запобігання конфлікту інтересів у діяльності виборних посадових осіб.

Враховуючи вищевикладене, просимо надати відповідь з даного питання та розглянути зазначене звернення на засіданні профільного комітету Верховної Ради України.

 

Прийнято на XVІ сесії

VІІ скликання Сокальської районної ради Львівської

області

14 лютого 2017 року